Το σχολείο μας ΚΑΙ φέτος με πολύ κέφι και ενθουσιασμό τίμησε την Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού.
* Η Δ’ και η Ε’ Δημοτικού στο βόλεϊ!!!

* Η ΣΤ’ Δημοτικού στο μπάσκετ!!!
* Η Α’, Β’ και Γ’ Δημοτικού στην ξιφασκία!!!

Τα παιδιά αξίζουν το καλύτερο!
Το σχολείο μας ΚΑΙ φέτος με πολύ κέφι και ενθουσιασμό τίμησε την Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού.
* Η Δ’ και η Ε’ Δημοτικού στο βόλεϊ!!!

* Η ΣΤ’ Δημοτικού στο μπάσκετ!!!
* Η Α’, Β’ και Γ’ Δημοτικού στην ξιφασκία!!!
